کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317865 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی PiP به Google Duo آمد

 به گزارش سافت گذر، نرم‌افزار تماس ویدیویی و صوتی Google Duo در سال 2016 عرضه شد و از آن زمان تا کنون افراد زیادی از آن استفاده کرده‌اند. در سالیان اخیر، این اپلیکیشن بارها و بارها بروز شده و ویژگی‌های متعددی را دریافت کرده است. در ماه فوریه 2019 هم نسخه مبتنی بر وب این برنامه راه‌اندازی شد. حالا برخی خبرگزاری‌ها ادعا کرده‌اند که ویژگی PiP یا تصویر در تصویر به ورژن مبتنی بر وب Google Duo آمده است.

Google Duo گوگل نرم‌افزار اپلیکیشن گوگل دیو

همان‌طور که نام این قابلیت نشان می‌دهد، با استفاده از PiP می‌توان همزمانی که در حال برقراری تماس ویدیویی هستیم با سایر نرم‌افزارها نیز کار کرده و از سایت‌های مختلف بازدید کنیم. احتمالاً این ویژگی با استفاده از یک دکمه تعبیه شده طی تماس ویدیویی در دسترس قرار خواهد گرفت.

گوگل کروم سال گذشته از ویژگی تصویر در تصویر پشتیبانی کرد بنابراین اضافه شدن این قابلیت به این مرورگر چندان تعجب‌آور نیست. نکته جالب اینکه، ممکن است ویژگی تصویر در تصویر Google Duo در مرورگر مایکروسافت اج نیز کاربرد داشته باشد. اگرچه این اتفاق می‌تواند به راحتی امکان‌پذیر شود ولی تصمیم گوگل برای صادر کردن مجوزها جذاب‌تر خواهد بود.

انتظار می‌رود تا چند ماه آینده ویژگی PiP برنامه Google Duo به دست همه افراد برسد. لازم به ذکر است که اخیراً کاربران توانسته‌اند بدون شماره تلفن همراه در وب، تماس برقرار کنند. افزایش کارایی‌ها و قابلیت‌های متعدد مانند پیام‌های ویدیویی، سیستم رمزگذاری سرتاسری و نصب این برنامه در گوشی‌های اندرویدی به صورت پیش‌فرض، باعث شده تا Google Duo راحت‌تر بتواند با اسکایپ، واتس‌اپ، فیسبوک مسنجر و . . . رقابت کند.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46280 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/20 تعداد مشاهده: 3148
سافت گذر